fredag den 13. maj 2011

Long time no see.

Det er længe siden  at jeg sidst har skrevet på min blog, men jeg har bare ikke haft overskud og tid til at skrive et indlæg. Alt er gået så hurtigt.
Onsdag havde vi geografiprøve, hvilket ikke gik så godt.
I det mindste havde jeg en fantastisk dag med mine søde veninder, Midiés og Bella.
Vi cyklede ned til havnen for at spise is, på trods af det lidt triste vejr. Faktisk små regnede det hele dagen.
Derefter tog vi hjem til Bella og overnattede.
Åh, det var hyggeligt!

I går var jeg inde med min dejlige familie for at få "fornyet" mit pas. Det skal jo være i orden, når jeg skal med mine dejlige veninder og vores mødre til Berlin her til sommer.

Ellers har jeg haft en fin fredag indtil videre..
Min dejlige farmor har fødselsdag i dag! Tillykke søde farmor!
Så har vi trukket hvilket emne vi skal lave en synopse ud fra i dansk, og jeg trak "nyere noveller  1870-1950". Hallelujah! Lige det jeg havde håbet på!

Jeg frygtede at trække "lyrik" så jeg er meget glad for mit 'træk'. :)


♥♥

Ingen kommentarer: