onsdag den 4. maj 2011

Eksamen!

Har haft matematik prøve i dag, og jeg tror egentlig at det gik meget fint!
I morgen - skriftlig engelsk!! Det er så også den næstsidste skriftlige prøve..
Så er der bare de mundtlige (dansk, engelsk og fysik) i maj, og så er der kun sjov og ballade for resten af pengene! Wohoo! :)

Fik i dag en meget fin gave af mine veninder. Og jeg elsker gaver!!! :D
Det var en musling hvori en lille perle lå i. Perlen blev så lagt i en halskæde så jeg altid kan have den på mig.
Meget fint. 
♥♥ Den symboliserer rigdom. Jeg vælger at se på det sådan at jeg ikke bare bliver rig på penge, men også på kærlighed, succes, godt helbred og visdom. :)


Men ja, livet er skønt lige fortiden.
Har de mest fantastiske veninder man kunne ønske sig!
Det skal også lige siges at vi skal til Berlin sammen d. 28. Juni!
Vores mødre og os. Det bliver skønt! :)


♥♥

Ingen kommentarer: