søndag den 22. maj 2011

Sommerhus, hygge og telttur!

Havde den skønneste dag i går!
Var i sommerhus med min farmor, min far, hans søster og min lille fætter, Emil.
Vi snakkede, gik tur på stranden, hyggede og lavede lækker gourmet mad!


Da vi havde spist aftensmad tog jeg min sovepose under armen, og blev kørt ud til mine dejlige veninder, Midiés. Luxus! :)
Vi satte et telt op i bakkerne, drak helt uskyldig cola, snakkede, grinede og hyggede!
Vi fik ikke meget søvn, men det var hyggeligt og jeg nød deres selskab!


Jeg er færdig med min engelsk synopsis, og nu skal der bare øves, øves og øves!
Det er lidt noget andet med min dansk. Men den har jeg jo også lidt længere tid til.
Og Fysik? Den kan bare komme án. Jeg har ingen forventninger til mig selv - da jeg stinker til fysik.

♥♥

Ingen kommentarer: