fredag den 24. juni 2011

Åh-ha!

Åh-ha! Der er sket så meget siden jeg sidst har skrevet!
Har været på musikfestival med den absolut bedste klasse i verden. No shit- det er svært at forestille sig en bedre klasse, på en bedre skole. Skolen og lærerne har lært mig så meget både om mig selv, mine omgivelser og de mennesker jeg omgives.
Har været til dimissionsfest, og alle var så fine. Drengene i smokings og pigerne i gallakjoler.
Jeg kommer sådan til at savne dem alle. Mine drenge skal på efterskole, og det er bare så langt væk.
Jeg håber at de alle ved hvor meget de har betydet for mig, og hvor meget de stadig betyder for mig.
I dag var vi så alle på lyngen og hyggede, fik sagt farvel´og i aften holder søde Andreas fest!
Men ellers, SOMMERFERIE!!!!
Tager til Berlin med mine smukke veninder Midiés og vores mødre på tirsdag! Glæder mig!
By the way, jeg har fået brev fra kalundborg gymnasie, og jeg skal gå i 1.L :D
Jeg kommer til at savne min dejlige klasse, men er nu også spændt på hvad livet nu vil byde mig!

Jeg skal nok sætte billeder ind fra musikfestival og dimissionsfest!

Kys.

Ingen kommentarer: