søndag den 12. juni 2011

Altså!

Var til pinsefrokost hos Ninni i dag, og det muntrede mig en hel del op!
Så nu er jeg glad igen. (det er noget være noget med de humørsvingninger?) hæhæ..
Nårh, men jeg ved godt at jo havde den ultra gode plan om at købe en iphone i stedet for tøj.
Men så slog tanken mig; Hvad vil jeg helst have? Tøj eller iphone?
Lige nu er det tøj. I morgen er det sikkert iphone! Og sådan skifter det heele tiden!

Nu har jeg nemlig fået den ultra gode idé at jeg vil købe en ny kjole til dimissionsfesten.
Jeg har enormt mange kjoler, men der er altså ingen af dem jeg føler at jeg kan tage på til dimissionsfesten.
Og i dette tilfælde er det vel okay at købe en kjole, er det ikke?
Jeg havde godt nok lovet mig selv ikke at købe mere tøj, da jeg simpelthen bruger alt for mange penge!
Men dimissionsfesten er once in a life time!
Argh.. Hvorfor er jeg ikke bare millionær? Det ville være meget nemmere!!!!

Ingen kommentarer: