lørdag den 4. juni 2011

Et stort rod.

Der er bare så mange ting lige fortiden der ikke er på plads. Det hele virker bare så rodet inde i mit hoved.
Det der fylder mest lige fortiden er nok eksamenerne, som jeg så gerne vil have overstået!
Så er der de lidt mindre problemer som hvad jeg skal have på til dimissionsfesten. Og ja, jeg troede at jeg havde fundet ud af hvad jeg skulle have på, men jeg bliver ved med at ombestemme mig!
Mit kostume til sidste skoledag har jeg heller ikke tjek på! Åh ha!
Og mest af alt, så savner jeg min mor. Og jeg har virkelig meget brug for hende lige fortiden.
Set på den lyse side, så har jeg min dejlige far og min søster og verdens bedste veninder ved min side.

Jeg er begyndt at blive nervøs for eksamenerne i næste uge!
Som sagt er det Engelsk på tirsdag, og jeg har slet ikke styr på de ting som jeg kan blive spurgt om.
Mit selvvalgte emne er intet problem, men det er spørgsmålene jeg skal kunne svare på de næste 8 min. jeg frygter!!! For søren' da!

Har låst mig selv inde på mit værelse, da jeg har lovet mig selv at læse op til eksamen i dag.
Men jeg har åbenbart meget svært ved at tage mig ordentligt sammen. :(
Og så er det bare så godt vejr udenfor!
Jeg tror at jeg går udenfor og læser..!

Ingen kommentarer: