fredag den 10. juni 2011

Jeg er blevet klippet!!!(!!!) :)
Og det er blevet flere cm kortere. Det er noget helt andet, men jeg er faktisk enormt glad for det.
Og jeg glæder mig til at eksperimentere med det!!
Jeg har aldrig været så korthåret som jeg er nu. Det er ikke kort kort, men det går til skuldrene. :)
Jeg sætter nok et billede ind i morgen!

Jeg er blevet færdig med mit superwoman kostume!
Jeg fik farvet bodystockingen blå, fik strøget et superman logo på og fik lavet en kappe!
Men.. Det er meget tight, så man skal være sikker på sig selv hvis man skal have det på!
Så jeg må nok hellere spise sundt og motionere op til sidste skoledag! Hæhæhæ..
Nårh men, alt i alt er det blevet rigtig fint! Jeg sætter nok også et billede ind af kostumet i morgen!

Da jeg var blevet klippet kørte min far mig ud til mine søde veninder, så vi kunne være lidt sammen og så de kunne se mit hår. Heldigvis kunne de godt lide det! :)
Vi hyggede, snakkede og spiste lækre boller!

Lige fortiden er der bare så meget at glæde sig til!!!
Dansk eksamen skal lige overstås på onsdag, og så er der sidste skoledag torsdag + at min mamma kommer hjem! (yay), lørdag er der sommerfest på skolen, søndag skal jeg til barnedåb, og mandag-onsdag er der musikfestival med klassen, torsdag er der dimissionsfest, fredag skal hele skolen på lyngen og så er der sommerferie! Og SÅ er det Berlin-time!!! :D

Jeg fik da også lige syet lidt om på nogle lange t-shirts/kjoler i dag. Og nu er jeg igang med at farve noget hvidt tøj rødt. Så ja..

Nåårh ja! Min kat har født 2 killinger! Helt uventet, da den så meget lidt gravid ud. Men okay, der var også kun 2 killinger!



xoxo

Ingen kommentarer: