lørdag den 11. juni 2011

Jeg vil have en Iphone!

Ja, jeg ville så gerne have en iphone. Specielt nu hvor min mobil begynder at irritere mig.
Men jeg skal give omkring 5000 kr for en iphone..
Og jeg bruger i forvejen alt alt for mange penge på bl.a. tøj!
Så nu har jeg fået en plan!
Og planen er, at hver gang jeg ser noget jeg har lyst til at købe (og jeg normalt bare ville købe) vil jeg skrive prisen ned i en lille bog i stedet for at købe det. Og til sidst vil tallet ramme 5000. Og så vil jeg købe en iphone! :)
Så har jeg nemlig fortjent det!
For man kan altså hurtigt bruge 5000 kr på tøj. Men hvorfor ikke bruge dem på noget så skønt som en iphone? Nu har jeg jo så meget tøj!
Okay.. Det er måske en lidt underlig plan, men det er da værd at prøve? hæhæ..
Så er spørgsmålet bare; kan jeg holde det?
Det må tiden vise!!

xoxo

Ingen kommentarer: