onsdag den 15. juni 2011

Min gaffa... sommerfugle-kjole!

Som sagt havde jeg jo denne her brilliante idé om at lave en gaffatapes-kjole! :)
Så jeg besluttede mig for at kaste mig ud i det. MEN, jeg havde ikke mere gaffatape, så jeg prøvede i stedet med noget tape som jeg har købt i Tigeren. Og det fungerede også helt fint!
Jeg har selvfølgelig stadig tænkt mig at prøve med rigtig gaffatape når jeg engang får fat i noget! :)
Men her er den fine kjole, syntes selv at den blev ret sjov!







Nu tænker i nok; hvordan søren fik hun den af, uden at ødelægge den totalt?
Jeg fik min lillesøster til at klippe den op bagi, og nu er planen så at lave et eller andet smart så man kan lukke den!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Synes den er ret fed :)
Specielt fordi du selv har lavet. Det er er ret cool!

ps. jeg elsker også din Marylin Monroe plakat i baggrunden. Jeg er fan :i

/mywonderfulworld-anna.blogspot.com

Em sagde ...

Tusind tak! :)

Ja, jeg er også helt vild med det og hende! :D