torsdag den 2. juni 2011

Sidder og nyder at vi har fået 'ferie', eller læseferie hedder det nok nærmere.
Vejret er skønt og fuglene synger. Eksamenerne ligger liige om hjørnet og jeg er super spændt!!

Jeg venter på et meget spændende brev fra kalundborg gymnasie, som skal fortælle mig nærmere om hvordan og hvorledes, mens jeg glæder mig til alt hvad livet kommer til at byde mig!

I går var jeg hjemme hos Ninni og vi fejrede hendes fars fødselsdag, bagte kanelkage, grillede, læste op til eksamenerne, så Dagens Mand og Plain Jane. Det var super hyggeligt!

På fredag skal jeg være sammen med mine skønne veninder Midiés.. (Jubiiii)
Vi skal bl.a. til aftenssalg. Jeg glæder mig super meget til at være sammen med dem begge.
Jeg har ikke set min søde veninde Midié i en uge og jeg savner hende! Så det bliver dejligt at se hende igen!


 

Ingen kommentarer: