mandag den 11. juli 2011

ALDO!

Jeg vil gerne lige starte ud med at sige undskyld, da jeg ikke har fået skrevet på bloggen siden vores tur til Berlin. Jeg skal nok vise nogle billeder senere hen, og jeg lover at jeg vil være noget bedre til at få skrevet på bloggen her i sommerferien!
Men først og fremmest, så vil jeg gerne lige vise jer nogle goodies, som jeg bare MÅ eje!
Min veninde Nini gav mig et link til en helt fantastisk online shop som hedder ALDO. Jeg ved ikke om i kender den, men den er fantastisk, og hvis jeg havde råd ville jeg købe halvdelen af shoppen!
Her er mine absolut yndlings ting fra shoppen. Det hele kan købes på http://www.aldoshoes.com/ca-eng, og der er fri fragt. Lige fortiden er der udsalg, og de ting jeg her viser jer koster tilsammen intet mindre end 1045 kr,-
Det er ikke billigt på ALDO, men jeg syntes heller ikke at det er for dyrt.
Jeg har ikke købt noget, men hvis jeg havde råd ville jeg købe disse ting;
                                   





Hvad synes i om ALDO, og mine udvalgte ting?

Ingen kommentarer: