tirsdag den 9. august 2011

Bella, regnvejr og hygge.

I går var jeg sammen med min super søde veninde, Bella. Planen var at tage i biografen og derefter på café. Desværre var der intet vi gad at se i biografen, så vi spiste lækker frokost på café og løb igennem kraftigt regnvejr ned til stationen, hvor vi nød en kop varm kakao mens vi ventede på vores tog.
Derefter tog vi hjem til mig for at se film, være kreative og gå tur. :)







Lige nu sidder jeg indenfor og hører på regnen mens jeg savner mine Midiés!
Jeg bliver snart nød til at være sammen med dem, og vi har også en kasse der skal begraves. :) Det skal helst nås inden vi starter på gym på mandag, hvilket jeg er enormt spændt på!

I aften skal jeg ud at spise med min gode ven Jeppe. Derefter tager vi hjem til ham og hygger. Åh-ha, det glæder jeg mig til!

Kys.

Ingen kommentarer: