mandag den 26. september 2011

MINE PIGER.

Vil gerne lave et lille indlæg til ære for mine skønne veninder.
De er der altid for mig. I medvind og i modvind. Altid.
Og jeg ved det, ligeså vel som de gør, at vi altid har hinanden.
En gang imellem fatter jeg ikke helt hvor heldig jeg er at have to så unikke, smukke, dejlige,  kloge, naturlige, kreative, sjove og helt igennem fantastiske veninder som dem.
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal formulere mig, når det kommer til mine piger.
Måske fordi at de betyder så meget for mig, at jeg ikke helt kan sætte ord på vores forhold.

Selvom jeg har sagt det så mange gange, og at sætningen nok snart er slidt en smule op, så vil jeg sige det en gang mere, - Midies, jeg elsker jer.


Mine Piger aka Midiés - Rebecca aka Midié - Christine aka Nini.

Ingen kommentarer: