fredag den 28. oktober 2011

FREDAG!

Er lige kommet hjem fra "Kontoret". Sad og fik en øl med nogle søde mennesker fra bl.a. klassen. Så nu sidder jeg bare og laver engelsk aflevering om Dead Poets Society, til musik fra radioen, mens min far kokkererer i køkkenet. Der dufter dejligt af kødsovs. Mmh.. jeg er sulten!
Når jeg engang bliver færdig med min aflevering i aften, står den på familie-hygge-aften! Det bliver dejligt bare at sidde og slappe af foran tv'et.

I morgen får jeg besøg af Søren. Vi skal bare hygge os som sædvanlig. Vi har mange hyggelige planer, og når vi har spist aftensmad, skal vi til Roskile for at høre vores ven Kåre spille trommer i sit band. :)
Det bliver en chillern weekend!

Nårh ja, og så har jeg forresten haft en skøn uge! Var sammen med mine piger i går, så jeg føler mig helt opladet med energi og glæde.

Ingen kommentarer: