onsdag den 5. oktober 2011

Jeg er så god! :)

Har lige været ude at løbe, på trods af at jeg var mega træt - og det kedelige vejr. Selvom det kedelige vejr egentlig viste sig at være mega god løbe-vejr! :)
Nu er jeg faktisk dejlig fuld af energi! Sjovt som det hele slet ikke hænger sammen!
Der er jo stor løbedag på gym her fredag d. 14, og jeg skal løbe 10 km!
Ved ikke lige hvordan det skal komme til at gå! Haha..
Jeg må vel bare lige stramme lidt op, og huske at løbe! Det skal nok gå! I can do it!!


Og så fik jeg også lige lavet matematik og fysik rapport i dag, så nu mangler jeg bare en dansk aflevering og en bunke lektier!
Så kan jeg jo se frem til at det bliver fredag, hvor jeg skal til klassefest!

I morgen skal jeg være sammen med min søde veninde Julie. Det glæder jeg mig meget til!
Livet er skønt!

Ingen kommentarer: