søndag den 30. oktober 2011

Øv altså! Føler mig en smule depri! Har lavet engelsk aflevering hele dagen (siden kl. 12) og blev faktisk lidt sørgelig, da jeg fandt ud af at jeg har brugt hele min søndag på en dum engelsk aflevering. Det er også mig der er så skide perfektionistisk!
Nårh, men set bort fra det, så har jeg haft en hyggelig weekend. Havde jo besøg af Søren, så det var jo bare hyggeligt som altid. :)
Og så har jeg regnet ud at jeg fik gået omkring 10 km i dag, da jeg skulle følge Søren til toget!
Men ja, i morgen har jeg matematik prøve, så det ser jeg jo riiigtig meget frem til (eller ikke!)
Og tirsdag er det så fysik.
Ej, det kommer til at gå helt fint, det er jeg helt sikker på!

Men altså! Nu vil jeg gøre klar til prøven i morgen, og SÅ vil jeg altså slappe af!

Ingen kommentarer: