mandag den 28. november 2011

33-års fødselsdag.


Ja. Jeg fik aldrig skrevet noget om festen, hvilket er helt ondsvagt, da det var en SUPER FED fest!!
Fed musik, balloner, kage, lys, gaver, dejlige mennesker, sjov, ballade, dans, alkohol og shots i stride strømme.
Som sagt, var det CM og jeg som stod for festen. Jeg tog ud til CM ved en 5-tiden, og så gjorde vi ellers klar. Vi lavede den flotteste kage, med præcis 33 lys (16+17). Lidt efter lidt kom gæsterne, og så var der gaver! Vi fik så vildt mange dejlige gaver! Må indrømme at jeg faktisk var en smule overrasket over at folk havde gjort så meget ud af det! Det er jo igen bare vores klasse som er så utroligt skøn!
Så festede vi til langt ud på natten, og der var godt nok gang i den.
jeg skulle jo tage mine 16 shots, hvilket ikke gik så godt. Jeg kunne kun få 11 ned, hvilket også var nok, da de alligevel røg op igen. Det gik lidt bedre for CM, som var hardcore. hun tog 17, uden noget brok.
Det gør jeg ikke igen. Jeg siger det bare!
Men, ja. Altid fedt at feste med 1.L! 










Ingen kommentarer: