tirsdag den 29. november 2011

Breaking Dawn!

Har været inde for at se Breaking Dawn, med Midiés og Bella i dag.
Den startede ud med at være en smule plat - lidt pladder-romantisk. Det var faktisk lidt komisk, hvilket fik min veninde (Nini) og mig til at dø af grin - vi kunne bare ikke stoppe igen! Pinligt!
MEN! Så vendte det hele, og den blev faktisk rigtig god! Jeg vil sige, at Breaking Dawn, har været den af de 4 film (hvis man kan sige det, når det jo egentlig kun er part1?), som har været mest spændende. På et tidspunkt fandt jeg den faktisk rimelig uhyggelig. Hvilket sagtens kan være fordi at jeg er en kylling. Men ja, jeg kom ud af biografen med en rigtig god følelse af at have set en god film'!
Så for søren da! Hvis du ikke har set den, så få gjort det! Du vil ikke fortryde det!

Ingen kommentarer: