tirsdag den 15. november 2011

...

Er så træt fortiden. Havde mange planer for i dag. Men da jeg endelig kom hjem, var jeg bare for træt til at gennemføre bare én af dem. Øv!
Jeg må vel bare gøre det i morgen, så!
Jeg husker mig selv på at;
- Jeg skal ud at løbe.
- Jeg skal have ryddet op på mit værelse.
- Jeg skal have lavet dansk-aflevering.
- Jeg skal have hængt billeder og lys-kæde op.
- Jeg skal have lavet lektier (især latin!).
Jeg er sikkert ligeså træt i morgen når jeg kommer hjem, men man har vel lov at håbe!
Og, det skal gøres! Så husk, husk, husk!!

Skal  på ekskursion i morgen i nv! Vi skal ud at undersøge en eller anden dum bæk, og får først fri omkring 4-tiden. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at vi kan bruge 7 moduler på at undersøge en bæk. Jeg orker det ikke. Ej, det bliver nok hyggeligt nok. Er heldigvis i gruppe med nogle søde piger, så det hjælper jo en hel del!

Ingen kommentarer: