torsdag den 12. januar 2012

?!❀

Jeg ved ikke helt liige hvad jeg har gang i! Jeg føler at jeg har 1 milliard sommerfugle i maven - jeg helt fjollet og glad! Jeg ved ikke lige hvad der sker.. Og måske gør jeg... men der kan nå at ske så meget! Det er ikke så godt, for hvad nu hvis, og ih og åh..Og nej, hvor jeg forvirrer mig selv! Men altså.. Jeg må jo bare vente og se hvad denne fjollede ting kommer til at betyde. For lige nu ved jeg det ikke. Jeg kan ikke styre mine tanker - og jeg har så mange af dem.
Det er som om, at jeg befinder mig i et meget lyst og muntert sted lige nu, men hvis jeg ikke slapper lidt af, kan det gå hen og blive rigtig grimt - og det har jeg bestemt ikke lyst til. Og alligevel, så er det så typisk mig, at når jeg endelig er glad, så skal jeg lige komme på ét eller andet, som er galt. Jeg ved det ikke! Jeg er virkelig forvirret!

I morgen er der gym-fest, og jeg tager hjem til Bella efter skole, og så skal vi ellers gøre os klar sammen. Det bliver så super-hyggeligt. Jeg glæder mig.
Jeg tror at det bliver en helt fantastisk Fredag. Jeg har på fornemmelsen, at der skal ske noget godt. :)

Ingen kommentarer: