søndag den 1. januar 2012

GODT NYTÅR!!♥

Ja, nu er vi startet på et helt nyt år, - og jeg glæder mig til nye oplevelser, nye venner og en masse nye minder, som jeg kan sidde og kigge tilbage på når året igen er omme.
Havde en helt fantastisk aften i går! Søde mennesker og god stemning. Helt klart en god måde at gå ind i det nye år på!
Fik 4-5 timers søvn, og så stod vi ellers op, for at rydde op. Sikke en rod vi havde lavet manner!
Så vendte vi snuden hjemad, og da jeg endelig blev sat af, med planen at smutte ind under dynen og blive liggende i flere timer, kunne jeg ikke komme ind. Så var man lige låst ude af sit eget hus. Ikke smart altså! Til sidst fik jeg hjælp af en nabo, og så kom jeg ellers ind.
Så ja. Livet er bare skønt, og jeg ser frem til et SKØNT år 2012! Har på fornemmelsen at der kommer til at ske så meget fantastisk!

Godt nytår til jer alle!!!

Ingen kommentarer: