onsdag den 18. januar 2012

Skøn uge!

Mandag slappede jeg af.
Tirsdag var jeg på café med dejlige Nini, hvor vi derefter tog hjem til hende. Så skønt!
I dag har jeg været sammen med Bella. Først tog vi her hjem. Trætte som vi var, tog vi en lur, lavede matematik aflevering, og så tog vi til Holbæk. Vi spiste tarteletter hos Bellas 'grand-tante', eller hvad hun nu er til Bella, Høne. Hende og min farmor er gode veninder, så det er lidt sjovt. Men, super hyggeligt. Så tog vi i biffen for at se Sherlock Holmes 2 - og damn!!! Den var god!! FED FILM! Det er helt klart den bedste film jeg har set i meget, meget lang tid- hvis ikke den bedste. Virkelig. Hvis du kunne lide Sherlock Holmes 1 (hvilet også er en rimelig vellykket film, så vil du elske 2'eren, da den er langt bedre.
Men ja. Det er dejligt at være sammen med Bella, og det er lidt ærgerligt at vi ikke er noget mere sammen, men vi bor bare så langt fra hinanden. Hun er skøn.
I morgen skal jeg være sammen med Midiés, hjemme hos Nini - så det ser jeg frem til! Det er alt for lang tid siden at vi har været sammen, så det bliver bare skønt.
Ja, og så er det jo weekend - og jeg håber virkelig at der bliver noget fest eller noget i den dur. Det har jeg virkelig lyst til. :) 

Ingen kommentarer: