torsdag den 23. februar 2012

Dé dér torsdage..

.. er ikke det fedeste at se frem til, -men i dag overraskede min torsdag mig positivt, og jeg har faktisk haft en helt skøn dag! Torsdage er normalt über sure, dels pga. af vores skema, som består af 6 meget lange, kedelige timer. Det er sjældent at vi får aflyste timer, men i dag havde vi hele 2 af dem - desværre lå de således; fritime, matematik, fritime. En lille djævel indeni mig var næsten ved at få mig overtalt til at pjække fra matematik, men jeg besluttede mig for at blive. Så jeg tog på café med søde Julie i fritimen, og da matematik var overstået tog vi toget hjem, og købte hendes kjole til prom .. og nøjj .. hvor var den flot til hende! Jeg fik også lige købt en fin, bordeaux rød, nærmest gennemsigtig skjorte til festen i morgen. Jeg ender nemlig altid op i sort, så denne gang vil jeg sikre mig at komme i noget lidt andet..

Hvor har det bare været en dejlig uge. Det har bare været så dejligt et vejr, specielt i dag - rigtig forårs-agtigt.
Jeg blev nød til at komme ud i det alt for skønne vejr, og da jeg ikke kom i fitnesscenteret som planlagt i dag, løb jeg en dejlig tur på lidt over 5 km. Solen var med mig hele turen igennem. Det var bare sådan en smuk tur.

Jeg er sikker på at det bliver en alt for fed weekend, og der er så meget at se frem til!
Først er der fredagscafé, som bliver lidt for fedt, da 'temaet' er festival og vi skal høre en masse fede bands.
Efter fredagscafé tager jeg med Emma hjem, så gør vi os klar, og så tager vi til fest hos Laura.
Nårh ja, og så har min søde veninde Rebecca (Midié) fødselsdag i morgen, så TILLYKKE til hende, når vi når så langt!

Uh uh.. Livet er så skønt!

Jeg kommer pludselig i tanke om at jeg skal have lavet en åndssvag dansk aflevering. ØV! Jeg vil ikke. Bliver nok lidt nød til det. Der røg mit gode humør!
Okay! Nu skriver jeg bare løs, og når jeg så er færdig, kan mit skønne liv igen fortsætte!

Hopla! Håber at I alle har haft en skøn dag!

Ingen kommentarer: