onsdag den 8. februar 2012

Skøn onsdag!


I dag havde hele 1.L. fri - så jeg har nydt hele dagen fuldt ud! 
Jeg sov længe (helt til kl. 10 - hele 4 timer mere end jeg plejer!!!), så spiste jeg lækker morgenmad - hvor jeg derefter hoppede i noget kluns for at tage til slagelse med mine forældre. 
Vi tager jo til Norge her i ferien, for at stå på ski - så vi skulle kigge på en ski-jakke til mig. MANNER jeg glæder mig!!! Det bliver bare så dejligt med noget familie-hygge i de norske smukke fjelde.
Nårh, men - jeg fik mig en rigtig dejlig og varm ski-jakke.
Vi smuttede også lige i genbrugsbutikken, Heldig som jeg er, fandt jeg 2 denim jackets - én i grå, og én i blå. 55 kr. stk.!!
Den ene var alt alt for lang, og den anden var alt alt for stor - så jeg tog hjem for at klippe og sy. Og jeg synes selv at resultaterne blev gode. Jeg tænkte desværre ikke over at tage før og efter billeder, men lidt billeder tog jeg!
 



Men ja, altså. Jeg er bare super glad for mine nye denim jackets. :)
Nu skal jeg have lavet lektier og så skal jeg i bad!
- 2 skoledage tilbage - og så står den på skiferie! Skønno!

Ingen kommentarer: