tirsdag den 20. marts 2012

Tirsdag ..

Dagen i dag har været lang og kedelig, og jeg var bare helt færdig da jeg kom hjem!
Min far er i Italien i denne uge og det betyder at jeg er alene hjemme med min mor og lillesøster. Så denne uge pige-hygger vi rigtig. Det er nu dejligt.
Da jeg kom hjem, kørte vi min lillesøster til fodbold. Det passede med at min mor og jeg kunne gå en hyggelig og lang tur, og derefter hente hende og køre hjem igen.
Så lavede min mor og Gurli aftensmad, mens jeg tog et langt og dejligt bad.
Da vi var færdige med at spise mega-lækker mad, bagte min mor brunsviger og så lånte vi filmen "Niceville" på yousee-cinema. Æh-altså.. Det reddede bare min ellers lidt grå og triste tirsdag.
Ja.. Det blev så lige lidt dagbogs-agtigt, men synes alligevel lige at jeg ville fortælle jer om min tirsdag .. 

Jeg har besluttet mig for at cykle til stationen i morgen tidlig, da det jo ikke længere er en undskyldning at det er for mørkt.. Det er jo kun omkring 5 km, og nu synes jeg bare ikke at jeg kunne trække den længere. Så nu er det nu! :)

Godnat!

Ingen kommentarer: