lørdag den 10. marts 2012

Var som sagt til Prom i går aftes, og hvor var det bare fedt! Meget sjovere end det plejer at være til stor fest. Helt kart federe end forventet! Jeg tror måske også at det fact at der var live musik gjorde en helt del! Jeg fik i hvert fald snakket med en helt masse søde mennesker.

I dag tog jeg til kbh med min lille familie for at besøge min fasters galleri. Så hørte vi noget live jazz musik, tog ud og shoppede en smule hvor vi derefter tog på sushirestaurant for at spise.
Hyggelig lørdag sige jeg bare!
Vi besøgte også min farmor og min anden faster, og så hentede vi en massagebriks som min mor lige har købt.
Så nu har jeg lige fået en gang indisk massage af min mor, årh manner! Det var bare skønt. Føler mig helt afslappet nu. Jeg føler mig nu alligevel lidt heldig, at få lov til at være 'prøvekanin' for min mor, når hun nu skal øve sig i at give massage.

Ingen kommentarer: