søndag den 8. april 2012

THE HUNGER GAMES



Jeg var inde for at se The Hunger Games med pigerne igår. EJ, hvor var den bare god!
Virkelig, virkelig god!
Den kan helt klart anbefales..
Har bare haft lyst, hele dagen, til at se den igen!
Nu vil jeg bare igang med bøgerne.

Har forresten haft en skøn påskeferie.
Spiste is med min søde, folkeskole-ven Jeppe idag, og hvor var det bare godt at se ham igen! Han går jo på efterskole nu, så det er ikke meget jeg får set til ham.
Det har bare været så dejligt vejr idag, og jeg kommer helt til at tænke på hvor meget jeg glæder mig til sommer!!
Det bliver nok også meget godt at komme i skole igen (bortset fra alle de ØV-afleveringer vi får for konstant).
Der er gymnasiefest her på fredag, så der er da lidt at se frem til!

Håber at I alle har haft en SKØN påskeferie!

Ingen kommentarer: