torsdag den 9. juni 2011

Der er sket meget i dag!

Jeg trak ioniserende stråler i fysik i dag. Det gik af H til.
Jeg havde håbet på at trække syre og baser, magnetisme eller organisk kemi - alkohol.
I stedet trak jeg et af de emner jeg aldelses intet ved om. :(
Jeg havde intet at sige da min lære og censor kom, og da de spurgte om spørgsmål kunne jeg jo for søren da ikke svare på dem.
Jeg kom ud i gråd, flov over min præstation og bange for at få 00.
Men.. Jeg fik 4!!!
Så jeg er super glad! :)
Også selvom at jeg meget hellere ville have haft 7. Men what ever. Jeg fik 12 i engelsk!

Jeg fik trystet 2 små piger da jeg ventede på at komme til sangundervisning, og det endte med at vi fik fikset det og vi legede jorden er giftig. De var super søde at være sammen med, og bedst af alt, så var de jo vildt interreserede i mig. hæhæ..

Da jeg var færdig med sang hentede min far min søster og jeg, og vi kørte til slagelse og tog i Biffen. Vi så Pirates Of The Caribbean 4 (den var super god) og efter tog vi i centeret for at shoppe. Jeg fik købt ind til mit superwoman kostume! Og fik også købt lidt småting i Matas. Efter det, tog vi ud at spise.
Så alt i alt var det bare SUPER hyggeligt!

Og lige til at slutte af med, så er jeg igang med at farve den hvide bodystocking, som jeg købte i dag, blå - sådan rigtig superwoman-blå. hæhæ.. :)

Ingen kommentarer: