onsdag den 8. juni 2011

Onsdag!

Er kommet ned på jorden igen efter mit 12-tal i mundtlig engelsk.
Det er jeg nu stolt af!
Alle fra min klasse gjorde det faktisk fremragende, og mine to bedste veninder (Midiés) fik også begge 12!
Så den lille trekløver fik 12! Skønt! :)

I morgen er det fysik, og det tror jeg ikke kommer til at gå særlig godt. Man har vel lov at håbe, og hvis jeg trækker noget jeg kan huske så kan jeg måske være heldig at få 7. Ellers regner jeg med et 02 eller 4.
Men mest af alt vil jeg bare gerne have det overstået! Så er der nemlig bare dansk tilbage, og så er det alt det sjove kommer! Glædelse til det! :)
Men jeg skal op kl 10-12, så kryds fingre for mig (jeg får bug for det!).

Jeg havde jo sendt en pakke til min engelske veninde, Holly, med danske chokolader, magneter med danske flag på og en cd med udelukkende dansk musik. Hun skrev til mig over facebook í dag at hun havde modtaget pakken, at hun var meget glad og at hun havde sendt en pakke til mig. Glæder mig til at modtage den, da jeg eeelsker at få brev eller pakke med posten!

Og lige én sidste ting;
Jeg skal klippes på fredag, og har tænkt mig at tage et af de billeder med som jeg har lagt ud på bloggen, til at vise frisøren. Det skal gå til omkring skuldrene, så det er en del kortere end jeg er vandt til!
Det bliver spændende!

xoxo

Ingen kommentarer: