torsdag den 4. august 2011

Fest ...

Er lige kommet hjem fra fest. Festen var hos en super sød pige, som hedder Ida. Hun bor lidt længere oppe af vejen, så jeg kunne cykle derhen og tilbage igen.
Festen startede kl. 8, men jeg kom først kl. 10, så da jeg kom var alle bare mega fulde.
Det var super hyggeligt og alle var super søde og imødekommende, men det er aldrig så fedt at dukke ædru op til en fest hvor alle allerede er stangbacardi. Og så havde jeg ikke noget at drikke med, så jeg tog tidligt hjem.
Her nedenunder kan i se hvordan jeg så ud i aften. :)




                                                                                                                           


Jeg har meget jeg gerne vil fortælle jer om min tur til Købehnhavn og Malmø, og jeg har da også nogle billeder i skal se. Men det må vente til i morgen.

Håber at i andre har haft en dejlig aften.
Kys.

Ingen kommentarer: