fredag den 5. august 2011

København og Malmø.

I tirsdags tog jeg til København for at besøge min mors kusine, hendes mand og deres lille barn.
Det var super dejligt at se dem alle igen. Vi brugte tiden til at gå rundt i Kbh, snakke og hygge.
Dagen efter blev jeg hentet af min famile, hvorpå vi tog videre ud for at spise sammen med noget famile fra min fars side. Dagen efter igen tog vi til Sverige- Malmø, for at shoppe. Vi fik shoppet en hel del, og jeg fik en masse skønt med hjem.
Jeg tog ikke så enormt mange billeder, men jeg har dog lidt til jer. :)

 Min søde lille "fætter".
 3 guder fra hinduismen (fra venstre) Parvati - Laxmi - Parvati.
De symboliserer alle 3 noget forskelligt.
 Et smukt indisk armbånd jeg fik med hjem.


 Gurli udretter kunst (haha)
Mmmmh... Jeffrey Cambpell. :)



I aften skal jeg være alene hjemme med min søster, Gurli.
Vi skal jeg rigtig have noget kvalitetstid sammen ;) Hæhæhæ..

Kys.

Ingen kommentarer: