fredag den 3. februar 2012

Just a shadow. ♥








Lavede lige et lille photoshoot da jeg kom hjem fra skole i dag. Havde egentlig lovet mig selv ikke at lave det hele i sort/hvid igen, men jeg endte alligevel op med at gøre det. Jeg synes bare at der sker ét eller andet fint med et billede når det bliver sort/hvid. Ved ikke. Måske er det bare mit humør der er sådan lidt sort/hvid-agtigt lige fortiden. Jeg vil se om jeg kan prøve at redigere dem lidt på et tidspunkt. Så lægger jeg det endelige resultat ud! :)
Jeg har så mange gode idéer, og jeg glæder mig til at det bliver sommer, så jeg kan komme udenfor og tage en masse billeder.
Håber at I alle har en skøn fredag! 

2 kommentarer:

Rebekka Hallengreen sagde ...

Hej! Virkelig skøn og inspirerende blog du har, jeg er lige blevet fast læser :-)
Jeg ville blive rigtig glad hvis du også gad at kigge forbi min blog.
Knus

Z sagde ...

Sikke nogle gode billeder! Fin blog i øvrigt!

- det ville betyde rigtig meget, hvis du vil tage et smut forbi min nystartede modeblog, og evt. blive fast læser. Kun hvis du har lyst selvfølgelig :)

Knus
Ninna fra wellmadefashion.blogspot.com