torsdag den 2. februar 2012

Torsdag.

Sidder og skriver engelsk-stil. Vi skal skrive om vores ''helt''- en person som vi ser op til - en person vi beundrer. Det er til i morgen, og jeg har simpelthen ikke kunne få mig selv til at skrive, da jeg ikke har kunne finde ud af hvem min ''helt'' var. Altså, selvfølgelig er der enormt mange mennesker som jeg synes er for seje, og som jeg virkelig beundrer for de ting de har opnået igennem livet osv. Men ens ''helt'' skal vel også være en som man ser enormt meget op til, og som på en eller anden måde fylder meget i ens hverdag. Men hva' pokker! Så kom jeg i tanke om at det bare er en personkarakteristik, og jeg tror ikke at min engelsk lærer gives a f*ck om jeg har skrevet om Rosa Parks, Tina Dickow eller min mor. Så jeg valgte den person som er nemmest at skrive om - nemlig min mor. På den måde tror jeg også at det bliver lidt mere personligt. Hvem ved. Det skal nok blive fint.

Alt i alt har det været en fin dag! Jeg blev hentet efter skole hvorpå jeg derefter tog i fitnesscenteret for at træne med min mor. Så tog vi tilbage til gym, for at se skolekomedie. Det hele var bygget op omkring Tina Dickow sange, og det var simpelthen så fedt!!

I morgen er det fredag, og jeg fatter ikke hvordan tiden kan gå så hurtigt! For filan da'! Det har jo lige været mandag!

1 kommentar:

Anna sagde ...

fin blog du har :)!
kig gerne forbi min, hvis du lyster :)
//annasunivers.blogspot.com